Reklamation og garanti

Læs punkt 12 og 13 i handelsbetingelserne for en detaljeret gennemgang af vilkårene for mangler, reklamation og garanti.

Har du modtaget et forkert produkt eller en defekt vare? Få det ombyttet hurtigt og nemt.

Sådan reklamerer du for en vare:

  1. Send os en mail på [email protected] med dit ordrenummer samt fejlen på varen.
  2. Vedhæft et billede af reklamationen – max 10 MB.
  3. Vi besvarer din henvendelse, så hurtigt vi kan.
  4. Du modtager en pakkelabel på mail, så du kan sende varen retur til vores lager. Sørg for at pakke den defekte vare godt ind, så den ikke beskadiges.
  5. Vi behandler din reklamation og krediterer dig beløbet for den defekte vare, så snart reklamationen godkendes. Krediteringen foregår på samme måde som betalingsmetoden ved bestilling af varen.

Du har som forbruger 2 års reklamationsgaranti på alle vores varer ved korrekt brug – læs vores garantibestemmelser. Såfremt din reklamation er berettiget, kan du enten få din vare repareret, ombyttet eller få pengene retur.